Egzotyczna planeta Japonia – hipernowoczesność i tradycja

Egzotyczna planeta Japonia – hipernowoczesność i tradycja

Przygotowujemy się intensywnie do najbliższych, jesiennych wyjazdów. Poza Europą, gdzie w tym roku najczęściej odwiedzanymi przez nas krajami są Włochy i Francja, mierzymy się z wyzwaniem jakim jest nietypowy, bardzo intensywny program incentive w Japonii zaprojektowany dla jednej z międzynarodowych firm przemysłowych. Wielu osobom kultura japońska zdaje się w jakiś sposób bliska dzięki filmom i spopularyzowanym produktom. Słowa klucze to samuraj, herbata, kult pracy, japońskie marki samochodów, wulkany, sushi. Jednak pierwsze zderzenie ze współczesną Japonią przypomina spacer po księżycu lub jakiejś innej planecie. Niby wszystko wygląda podobnie, a jednak jest inne i przede wszystkim co innego znaczy.

Na życzenie naszego klienta połączyliśmy kilka emblematycznych japońskich lokalizacji tak aby uczestnicy wyjazdu codziennie mieli okazję doświadczyć dwóch obliczy Japonii. Jedno z nich to hipernowoczesność, automatyzacja i technika obecna nawet w toalecie, popularne roboty, automaty w których można kupić niemal wszystko oraz takie smaczki jak… muzeum przyszłości. Drugie oblicze nawiązuje do japońskiej historii, obyczajowości i słynnych tradycji, dostępnych w rozmaitych wariantach – od ceremonii parzenia herbaty po odwiedziny w zabytkowych świątyniach i zamkach samurajów. Przyprawiamy tę podróż każdym możliwym japońskim smakiem i nie mamy na myśli wyłącznie wysublimowanej, barwnej japońskiej kuchni.

Spragnionych wyprawy na inną planetę zapraszamy na incentive do Japonii z Haxel.

Japonia Asian woman wearing traditional japanese kimono

Japonia_1_HR

Japonia Tokio view of Shibuya Crossing