Haxel podsumowuje półrocze

Haxel podsumowuje półrocze

Pierwsze sześć miesięcy tego roku było dla nas rekordowe. Pracujemy bez wytchnienia od pierwszych dni stycznia. Już na początku roku zrealizowaliśmy kilkudniowe spotkanie integracyjne na słonecznych Wyspach Kanaryjskich. Niedługo potem zwiedzaliśmy Brazylię, gdzie wzięliśmy udział w pardzie zwycięzców podczas karnawału w Rio de Janeiro. Byliśmy również w Argentynie i w Paragwaju gdzie odwiedziliśmy placówkę badawczą naszego klienta. Międzynarodową grupę zwycięzców konkursu zabraliśmy w luksusową podróż na Sri Lankę i Malediwy. Modne w tym roku USA odwiedziliśmy kilkukrotnie, m.in. realizując wspaniały program w Nowym Jorku, ale też zwiedzając z klientami Południe Stanów. Dubaj, Mauritius i Tajlandia to kierunki, które odwiedzamy kilka razy każdego roku. Nasze grupy przeżyły wspaniałe przygody w Hiszpanii, Gruzji, Portugalii a wspomnienia piłkarskich emocji z EURO we Francji, gdzie zabraliśmy grupę naszego klienta, do tej pory przewijają się w naszych rozmowach. Spędziliśmy też mnóstwo czasu na realizacjach w Polsce, dla klientów polskich i zagranicznych.

W ubiegłym roku do zespołu Haxel Events & Incentive dołączyła Karolina Niedojad, która objęła stanowisko Dyrektora Incoming DMC. Zadaniem Karoliny jest wzmacnianie obecności firmy na rynkach zagranicznych w zakresie usługi incoming, rozwijanie współpracy z klientami DMC oraz wprowadzanie nowych produktów na rynek. Patrząc na liczbę i skalę realizacji dla klientów z kilkunastu krajów świata, Karolina wraz z zespołem wywiązuje się z zadania znakomicie. Nawiązanie współpracy z zagranicznymi partnerami pozwoliło naszemu zespołowi DMC mocniej zaistnieć na rynkach europejskich.

Cieszą nas wszystkie udane realizacje i – co równie ważne – rozpoczęcie współpracy z wieloma nowymi klientami, liderami w swoich branżach. Ważne jest też „otwarcie” nowych kierunków dla wyjazdów incentive. Po skrupulatnym zliczeniu wiemy, że możemy pochwalić się realizacjami w 117 krajach świata.

W tym roku przed nami jeszcze wiele krajowych projektów, zarówno incentive, jak i konferencji oraz kilka bardzo dalekich, egzotycznych wyjazdów.