Haxel podsumowuje świetny 2016 r.

Haxel podsumowuje świetny 2016 r.

Zamykamy ten rok z uśmiechem – za nami 42 zrealizowane projekty, wzrost przychodów o ponad 20% i cztery nowe osoby w zespole. Tegoroczny sukces agencji to efekt podjętych przez nas wcześniej działań związanych ze wsparciem sprzedaży i rozwojem proklienckich rozwiązań, a także oparcia oferty o jakość i wartość dla klienta.

Projekty z zakresu incentive travel stanowiły największą część przychodów firmy. Dział Incentive pracował intensywnie od pierwszych dni stycznia, kiedy to zrealizowaliśmy kilkudniowe spotkanie firmowe na słonecznych Wyspach Kanaryjskich. Niedługo potem podziwialiśmy paradę zwycięzców podczas karnawału w Rio de Janeiro. Byliśmy również w Argentynie i w Paragwaju, gdzie odwiedziliśmy placówkę badawczą naszego klienta. Międzynarodową grupę zwycięzców prestiżowego, branżowego konkursu zabraliśmy w luksusową podróż na Sri Lankę i Malediwy. Modne w tym roku USA odwiedziliśmy kilkukrotnie, m.in. realizując wspaniały program w Nowym Jorku, ale też zwiedzając z klientami Południe Stanów. W portfolio naszych tegorocznych wyjazdów nie zabrakło, tradycyjnie, przygodowego Dubaju i rajskiego Mauritiusa. Nasze grupy przeżyły wspaniałe przygody w Hiszpanii, Gruzji, Portugalii i bardzo modnej w tym roku Japonii. Nie ominęło nas też największe wydarzenie sportowe tego roku –  wspominamy do dziś piłkarskie emocje z EURO we Francji. Wielokrotnie wracaliśmy z klientami do Włoch, za każdym razem do innego pięknego regionu. Podróżowaliśmy też do niezwykłej Czarnogóry, Grecji, Omanu, Szwajcarii, Birmy, Tajlandii, Chin, RPA i Tanzanii.

Spędziliśmy też mnóstwo czasu na realizacjach w Polsce, dla klientów polskich i zagranicznych. Zespół eventów krajowych może być dumny zarówno z wielkich spotkań (nasza największa krajowa realizacja w tym roku dotyczyła 700 osób), jak i tych wysokobudżetowych, dla klientów VIP, gdzie scenariusz i oprawa komunikacyjno-marketingowa grała pierwsze skrzypce. Przez cały 2016 r. podróżowaliśmy z klientami „wzdłuż i wszerz“ Polski, organizując najróżniejsze konferencje, spotkania firmowe dla pracowników i kontrahentów, przygodowe programy integrujące najlepsze zespoły i eleganckie gale tematyczne.

Dział DMC–Incoming w tym roku nawiązał współpracę z wieloma nowymi partnerami, realizując jednocześnie cykliczne wydarzenia dla stałych klientów. Flagowy tegoroczny projekt Dział Incoming zrealizował jesienią w Warszawie – niemiecki klient powierzył nam zorganizowanie 4-dniowej konferencji dla 400 międzynarodowych gości. Projekt zakończył się sukcesem z obustronną satysfakcją i perspektywami dalszej współpracy. Niedawna warszawska realizacja zimowo-świątecznego projektu dla 350 gości z Francji również była miłym wyzwaniem. Nie zabrakło nas również podczas Światowych Dni Młodzieży w Krakowie.

Cieszą nas wszystkie udane realizacje i – co równie ważne – rozpoczęcie współpracy z wieloma nowymi klientami, liderami w swoich branżach. Ważne jest też „otwarcie” nowych kierunków dla wyjazdów incentive. Widzimy po stronie klienta poszukiwanie nowych pomysłów, nowych rozwiązań, nowej jakości.

Zespól Haxel pracował w tym roku w składzie poszerzonym o kilka osób – w każdym z działów pojawiły sie nowe twarze. Dzięki temu wzmocniliśmy nasze dotychczasowe kompetencje w realizacji złożonych projektów, w każdym obszarze działania.

Przed Haxel wyjątkowy, bo jubileuszowy rok – z naszymi partnerami, klientami i współpracownikami będziemy świetować 25 lat obecności na rynu MICE.

 

earth